مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 20:412023-08-23اقتصادي

88 طرح در هفته دولت در اسلامشهر افتتاح یا عملیات اجرایی آن ها آغاز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر عصر امروز در نشست خبری تشریح برنامه های هفته دولت که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با گرامی داشت هفته دولت 88 طرح در حوزه های مختلف با اعتباری بالغ بر 4281 میلیارد تومان و اشتغالزایی 2041 نفر افتتاح، بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن ها آغاز می شود.

وی افزود: با توجه به مشکلات و کمبودهایی که در شهرستان اسلامشهر عمدتا در حوزه های مختلف زیرساختی و سرانه های مورد نیاز منطقه وجود دارد با تلاش و پیگیرهای همه مدیران منطقه و استان به ویژه نماینده مردم اسلامشهر در طی 20 ماه گذشته به ویژه از هفته دولت سال 1401 تاکنون اقداماتی انجام شده که بخشی از آن ها جهت تنویر افکار عمومی و ایجاد روحیه و امید آفرینی اطلاع رسانی می شود.

فرماندار شهرستان اسلامشهر بیان کرد: همزمان با گرامیداشت هفته دولت 84 طرح در بخش های مختلف عمرانی، اقتصادی، خدماتی،کشاورزی و غیره با اعتباری بالغ بر 381 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

حبیبی با اشاره با اجرای طرح های تأمین مسکن برای مردم منطقه، بیان کرد: در راستای طرح نهضت ملی مسکن، طرح شهید همت در منطقه عدل آباد با مساحت 64 هکتار برای احداث 2680 واحد مسکونی و طرح شهید کلانتری برای احداث 774 واحد مسکونی در روستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

88 طرح در هفته دولت در اسلامشهر افتتاح یا عملیات اجرایی آن ها آغاز می شود

88 طرح در هفته دولت در اسلامشهر افتتاح یا عملیات اجرایی آن ها آغاز می شود