مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:402023-08-25سياسي

عملکرد دولت باید به صورت دقیق اطلاع رسانی شود


امام جمعه زنجان با تاکید بر اطلاع رسانی دقیق عملکرد دولت به مردم، گفت: نباید اجازه دهیم سیاه نمایی دشمن، عملکرد و تلاش شبانه روزی دولت برای خدمت رسانی به مردم را کمرنگ کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی و نیز تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، اظهار کرد: برای اینکه به دشمن اجازه ندهیم با سیاه نمایی در صدد کمرنگ کردن عملکرد دولت مردان باشد، باید دستاوردهای 44 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقام قیاس با قبل از انقلاب به اطلاع مردم برسانیم.

وی با یادآوری اینکه در طول انقلاب اسلامی و با وجود تحریم ها و نیز تحمیل جنگ که هنوز هم نوع دیگری از آن علیه ملت ایران تداوم دارد، اقدامات ارزشمندی در راستای خدمات رسانی به مردم انجام شده است، تصریح کرد: اگر اقداماتی که بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی انجام شده است را با قبل از انقلاب مقایسه کنیم، خواهیم دید که با وجود همه محدودیت ها اقدامات شگرفی انجام شده است.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همواره در خصوص شیطنت ها و توطئه هایی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در سر داشته و به دنبال عملی کردن آن هستند، هشدارهای لازم را داده اند، خاطرنشان کرد: باید از این هش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد دولت باید به صورت دقیق اطلاع رسانی شود

عملکرد دولت باید به صورت دقیق اطلاع رسانی شود