مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-18فرهنگي

وزیر فرهنگ: بازی سازان رایانه ای عضو بیمه صندوق هنر می شوند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در این نشست که با موضوع فرهنگ و ادب پارسی برگزار شد، - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشستی با حضور عده ای از بازی سازان ایرانی گفت: به زودی فعالان این حوزه با دریافت تسهیلات دولتی عضو بیمه صندوق هنر می شوند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در این نشست که با موضوع فرهنگ و ادب پارسی برگزار شد، بیان این مطلب از اختصاص بسته حمایتی وزارت فرهنگ از شرکت ها و فعالان حوزه بازی های رایانه ای خبر داد.

وی افزود: آیت الله رییسی توجه ویژه ای به بازی های رایانه ای دارند به طوری که کارگروه اقتصاد دیجیتال بسته ای برای حمایت از فعالان بازی های رایانه ای در نظر گرفته اند تا از همه فعالان قدیمی و جدید تولید بازی های رایانه ای حمایت شود.

اسماعیلی در بخش دیگری از این نشست مسئولان مرتبط وزارت فرهنگ در این عرصه را مکلف به پیگیری مکتوب مشکلات بازی سازان کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست از توافق وزارت ارشاد با صندوق امید و بنیاد برکت با هدف حمایت از فعالان حوزه فرهنگ و هنر خبر داد و ادامه دهد: بر این اساس عوامل تولیدکننده با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر فرهنگ: بازی سازان رایانه ای عضو بیمه صندوق هنر می شوند

وزیر فرهنگ: بازی سازان رایانه ای عضو بیمه صندوق هنر می شوند