مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 10:012023-09-10سياسي

2 سؤالی که آیت الله شهید مدنی جوابش را از امام حسین(ع) گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، 42 سال از شهادت آیت الله شهید مدنی، دومین شهید محراب از غروب آن مهر تابان می گذرد و هنوز داغ و رنجش نبودش قلب هایمان را می فشارد؛ سال هاست که چشمانمان در فاجعه فقدان آن نفس مطمئنه مبهوت و نگرانند.

عاشق دلسوخته ای که بود سوخت و گرمی و نور افشاند، حماسه مقاومتی که تا ماند مبارزه کرد، اسوه تلاشی که تا جان داشت کوشید، الگوی ایثاری که هرچه داشت بخشید، سر عجیبی که جلوه ای از جمال کبریایی بود.

آیت الله مدنی در یکی از سخنرانی های خود می گوید: من در دو موضوع نسبت به خود شک داشتم، یکی اینکه به من می گویند: سید اسدالله، آیا من واقعاً از اولاد پیامبر هستم؟ و دیگر اینکه آیا من لیاقت آن را دارم که در راه خدا شهید بشوم یا نه؟.

  روزی به حرم امام حسین(ع) رفتم و در آنجا با ناله و زاری از امام خواستم که جوابم را بدهد، پس از مدتی یک شب امام (ع) را در خواب دیدم که بالای سرم آمد و دستی به سرم کشید و این جمله را فرمود: یا بُنَّی انتَ مقتولٌ (ای فرزندم کشته می شوی.

او اسدلله بود، شهید محراب مدنی مدینه ایمان و جهاد استوانه بلند و تقوا و فضیلت بود که تا بود برای خدا بود، از این رو طراوت سخنش نور صفا می افشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 سؤالی که آیت الله شهید مدنی جوابش را از امام حسین(ع) گرفت

2 سؤالی که آیت الله شهید مدنی جوابش را از امام حسین(ع) گرفت