مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 18:252023-08-30اجتماعي

جابه جایی رایگان زوار حسینی با 2 دستگاه قطار ریل باس


2 دستگاه قطار ریل باس با ظرفیت 800 نفر در مسیر رفت و برگشت خرمشهر به شلمچه به طور رایگان زائران اربعین را جابه جا می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی مرادی بعد از ظهر امروز چهارشنبه در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: 2 دستگاه قطار ریل باس با ظرفیت 800 نفر در مسیر رفت و برگشت خرمشهر – شلمچه به طور رایگان زائران اربعین را جابه جا می کنند.

سرپرست کل اداره راه آهن جنوب با بیان اینکه ریل باس های مذکور در هر شبانه روز به میزان 20 بار به صورت رفت و برگشت تا بیستم شهریور ماه جاری کار جابه جایی زوار را انجام می دهند، توضیح داد: اداره راه آهن با تمام توان اجرایی و خدماتی به صورت کار جهادی خدمت به زائران اربعین حسینی را برنامه ریزی کرده است.

وی در ادامه تطویل سکوی ایستگاه خرمشهر به علت افزایش حجم مسافر، احداث سایبان برای مسافران ایستگاه ها، ایجاد مه پاش فضای باز برای رفاه حال مسافران به علت گرمای هوا، نصب دکل های روشنایی و نرده کشی محیط ایستگاه و احداث سیستم آبگیری قطارهای مسافربری در 2 ایستگاه خرمشهر و شلمچه برای به حداقل رساندن زمان تأخیر و جابه جایی مسافران را بخشی از خدمات ارائه شدن در این مدت عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی رایگان زوار حسینی با 2 دستگاه قطار ریل باس

جابه جایی رایگان زوار حسینی با 2 دستگاه قطار ریل باس