مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 22:002023-09-04سياسي

محمد بروجردی سفیر جدید ایران در اندونزی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «محمد بروجردی» سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در اندونزی در آستانه عزیمت به محل ماموریت امروز (دوشنبه) 13 شهربور ماه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و برنامه های دوره کاری پیش رو در سفارت جمهوری اسلامی .

- محمد بروجردی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در اندونزی در آستانه عزیمت به محل ماموریت با امیرعبداللهیان دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد بروجردی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در اندونزی در آستانه عزیمت به محل ماموریت امروز (دوشنبه) 13 شهربور ماه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و برنامه های دوره کاری پیش رو در سفارت جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا را ارائه کرد.

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در این دیدار با اشاره به اهمیت اندونزی در جهان و شرق آسیا، روابط فیمابین را دارای اهمیت ویژه خواند و بر ضرورت گسترش مناسبات فیمابین بویژه پیگیری و اجرای توافقات انجام شده در سفر اخیر ریاست جمهوری اسلامی ایران به اندونزی تأکید کرد.

محمد بروجردی، پیش از این در مسؤولیت هایی، چون معاون و رییس اداره، معاون مدیرکل و سرپرست اداره کل آسیا و اقیانوسیه، کارشناس، کاردار و معاون سفارت ایران در کشور های اندونزی، چین و آفریقای جنوبی خدمت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد بروجردی سفیر جدید ایران در اندونزی شد

محمد بروجردی سفیر جدید ایران در اندونزی شد