مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:102023-08-29سياسي

مراسم بزرگداشت شهدای دولت در خراسان جنوبی برگزار می شود


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با صدور اطلاعیه ای از عموم مردم استان برای برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای گرانقدر هشتم شهریور در سراسر خراسان جنوبی دعوت به عمل آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با صدور اطلاعیه ای از عموم مردم استان برای برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای گرانقدر هشتم شهریور در سراسر خراسان جنوبی دعوت به عمل آورد.

در این اطلاعیه آمده است: هشتم شهریور 1360؛ ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی و سازمان های مدعی حقوق بشر شاهد ترور ناجوانمردانه و به شهادت رساندن رییس جمهور و نخست وزیر قانونی، مردمی و مکتبی ایران اسلامی، شهیدان محمدعلی رجایی و حجت الاسلام دکتر محمدجواد باهنر توسط گروهک تروریستی منافقان مزدور بودند.

در چهل و دومین سالگرد شهادت این دو اسوه شهید عرصه خدمت، دو یار دیرین امامین انقلاب اسلامی، دو اسوه علم و عمل، تقوا و اخلاص؛ شهیدان بزرگوار و گرانقدر محمدعلی  رجایی و محمدجواد  باهنر و نیز گرامیداشت شهدای گرانقدر شهریور (شهیدان آیت الله سید اسدالله مدنی، آیت الله علی قدوسی، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اندرزگو، سید اسدالله لاجوردی، سرتیپ وحید دستجردی، حاج مهدی عراقی و فرزندش حسام) که از یاران و یاوران وفادار و صمیمی حضرت امام راحل و انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت شهدای دولت در خراسان جنوبی برگزار می شود

مراسم بزرگداشت شهدای دولت در خراسان جنوبی برگزار می شود