مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-06اجتماعي

سردار رادان: 4 میلیون نفر از مرز های زمینی و هوایی کشور به عتبات عالیات سفر کردند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان دقایقی قبل در بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر تاکنون، - فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون، 4 میلیون زائر از مرز های هوایی و زمینی کشورمان برای زیارت عتبات عالیات راهی عراق شدند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان دقایقی قبل در بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر تاکنون، 4 میلیون زائر از مرز های هوایی و زمینی کشورمان برای زیارت عتبات عالیات راهی عراق شدند.

وی عنوان کرد: تاکنون 2 و نیم میلیون نفر از زائران به کشور بازگشتند و بر اساس پیش بینی ما، این رقم امروز به 3 میلیون نفر خواهد رسید.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: مرز شلمچه با تردد بیش از یک میلیون زائر، دومین مرز با بیشترین تردد به حساب می آید که از این تعداد تاکنون 700 هزار نفر به کشور بازگشتند.

رادان بیان کرد: امسال با برنامه ریزی و کمک و همدلی مردم توانستیم تعداد جان باختگان اربعین حسینی را به 31 درصد کاهش دهیم.

وی تاکید کرد: زائرانی که با خودروی شخصی خود را به مرز ها رسانده اند، حتما باید در طول سفر استراحت کافی داشته باشند تا شاهد حوادث رانندگی نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رادان: 4 میلیون نفر از مرز های زمینی و هوایی کشور به عتبات عالیات سفر کردند

سردار رادان: 4 میلیون نفر از مرز های زمینی و هوایی کشور به عتبات عالیات سفر کردند