مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 12:402023-08-29پزشكي

روند افزایشی صدور مجوز بیمارستان های پذیرای گردشگر سلامت در ایران


معاون درمان وزارت بهداشت در نشست دیپلماسی سلامت، دستاوردها و همکاری های بین المللی از فعالیت 250 مرکز درمانی در زمینه پذیرش گردشگران سلامت در کشور و روند رو به افزایش صدور مجوز برای بیمارستان ها جهت پذیرش این بیماران در کشورمان خبر داد.

- معاون درمان وزارت بهداشت در نشست دیپلماسی سلامت، دستاوردها و همکاری های بین المللی از فعالیت 250 مرکز درمانی در زمینه پذیرش گردشگران سلامت در کشور و روند رو به افزایش صدور مجوز برای بیمارستان ها جهت پذیرش این بیماران در کشورمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید کریمی در این نشست که با حضور وزیر بهداشت، سفرای کشورها و نمایندگان سازمان های بین المللی در سالن شهید سلیمانی وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: در ایران یک هزار و 100 بیمارستان با ظرفیت حدود 160 هزار تخت بیمارستانی وجود دارد که 15 هزار و 399 تخت جدید در دولت مردمی به ظرفیت کشور افزوده شد.

وی با اشاره به فعالیت 60 هزار پزشک متخصص و فوق تخصص و 90 هزار پزشک عمومی در 30 هزار مرکز درمانی در کشور، یادآور شد: بیماران خارجی در 250 مرکز درمانی پذیرش می شوند که 56 درصد از این مراکز خصوصی و 44 درصد دولتی هستند.

سال گذشته یک میلیون و 200 هزار گردشگر سلامت برای دریافت خدمات درمانی به ایران آمدند که نسبت به سال قبل از آن، افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند افزایشی صدور مجوز بیمارستان های پذیرای گردشگر سلامت در ایران

روند افزایشی صدور مجوز بیمارستان های پذیرای گردشگر سلامت در ایران