مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 13:502023-08-28سياسي

آمار خروج زائران ایرانی اربعین از مرزها طی 10 روز اخیر


رییس ستاد کل نیروهای مسلح و همچنین فرمانده کل انتظامی کشور وضعیت تردد زائران اربعینی حسینی در مرزهای کشورمان با عراق و همچنین خدمات و تسهیلات ارائه شده را تشریح کردند.

- به گزارش  تابناک ، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح امروز در قرارگاه اربعین حسینی فراجا با بیان این مطلب و قدردانی از فعالیت های مجاهدانه نیروهای انتظامی کشور گفت: تمام افرادی که به صورت شبانه روزی در مرز در حال خدمت رسانی به زائران سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هستند قطعا اجر و پاداش خداوند متعال نصیب همه آن ها خواهد شد.

وی ادامه داد: مسئله اربعین و این رزمایش معنوی، دینی و مذهبی، نمایش اقتدار اسلام است؛ تمامی اقداماتی که در مرزها در راستای خدمت رسانی به زائران، برقراری نظم و امنیت در مرزها و از همه مهم تر امنیت ملی کشور انجام می شود، بسیار حائز اهمیت است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در هیچ کجای دنیا شاهد چنین اتفاقی نبوده ایم؛ طی چند روز محدود، ایران اسلامی همزمان با برگزاری اربعین حسینی پذیرای زائران و مهمانان بسیاری از سایر ملل مختلف در نظم، آرامش و امنیت کامل است.

  سرلشکر باقری عنوان کرد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با کشور عراق بحمدالله اقدامات خوبی انجام شده به طوری که شاهد یک نظم خاصی در برگزاری این مراسم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار خروج زائران ایرانی اربعین از مرزها طی 10 روز اخیر

آمار خروج زائران ایرانی اربعین از مرزها طی 10 روز اخیر