مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-13سياسي

برخی از مطالبات نسل امروز به شبهه تبدیل شده ست


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: برخی از مطالبات نسل امروز به شبهه تبدیل شده که باید در این خصوص و در راستای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی، - برنامه ریزی صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، 22 شهریورماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در محل دفتر امام جمعه سمنان اظهار کرد: دشمن برای تهدید و زیرسوال بردن امنیت موجود، به دنبال ایجاد بحران در سطح کشور است.

وی به لزوم توجه به وحدت و انسجام ملی اشاره و خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند، وحدت و امنیت ملی دو مولفه اصلی ما در کشور است.

امام جمعه سمنان ادامه داد: ضرورت دارد تا در برابر توطئه و دسیسه چینی های با برنامه دشمنان، هوشیار و آگاه بوده و با برنامه عمل کنیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به دلبستگی جوانان به کشور و نظام گفت: بحث فرزندان این کشور و نظام جمهوری از عده قلیلی که در اغتشاشات سال گذشته جیره خور، مزدور و برنامه گیر دشمنان بودند بسیار فرق می کند.

مطیعی بر لزوم حفاظت از جوانان در برابر توطئه های دشمنان تاکید و تصریح کرد: برای نسل نوجوان و جوان کشور در راستای مصون سازی در برابر توطئه چینی و دسیسه های دشمنان و معاندان نظام، طرح های متنوع، جامع و با نشاط به خصوص در حوزه دانش آموزی برنامه ریزی شد که برخی از آنها اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از مطالبات نسل امروز به شبهه تبدیل شده ست

برخی از مطالبات نسل امروز به شبهه تبدیل شده ست