مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 16:202023-09-02اجتماعي

استخدام حجمی رانندگان اتوبوس شهری شهرداری گرگان


فرماندار شهرستان گرگان از جذب به صورت حجمی مدیریت پیمان تعدادی از رانندگان اتوبوس شهری سازمان حمل و نقل شهرداری مرکز استان گلستان «گرگان» خبر داد.

- ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان گرگان از جذب به صورت حجمی مدیریت پیمان تعدادی از رانندگان اتوبوس شهری سازمان حمل و نقل شهرداری مرکز استان گلستان گرگان خبر داد.

اسماعیل نادری ظهر امروز شنبه 11 شهریورماه 1402 در دیدار با مهدی کمال غریبی رییس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان، اظهار کرد: تمامی شهروندان این شایستگی را دارند که خدمات عالی و ایده آل از سوی شهرداری در همه محلات دریافت کنند.

وی با بیان اینکه همه دست اندرکاران استان گلستان و شهرستان گرگان در تلاش هستند تا زمینه ساز توسعه، عمران و آبادانی باشند، ادامه داد: تمام تلاش ما ایجاد فضای رفاهی و ارائه خدمات شهری شایسته به شهروندان بوده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

فرماندار شهرستان گرگان ساماندهی ناوگان حمل و نقل شهری و مدیریت ترافیک را از مهمترین خواسته های شهروندان مرکز استان گلستان عنوان و خاطرنشان کرد: سازمان حمل و نقل شهرداری به 61 دستگاه اتوبوس شهری برای جابجایی شهروندان نیاز داشت که با پیگیری های انجام شده 20 دستگاه تحویل گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام حجمی رانندگان اتوبوس شهری شهرداری گرگان

استخدام حجمی رانندگان اتوبوس شهری شهرداری گرگان