مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 11:052023-08-24اقتصادي

5 پروژه آب و خاک در هفته دولت در اردبیل به بهره برداری می رسد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در هفته دولت پنج پروژه مهم در حوزه آب و خاک در اردبیل و سایر شهرستان های این استان به بهره برداری خواهد رسید.

- نوبخت اژدری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در سال جاری اجرای سیستم آبیاری کم فشار اراضی پایاب ایستگاه پمپاژ پنج واحد تولیدی محصولات کشاورزی در شهرستان بیله سوار در سطح 810 هکتار به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه اعتبار هزینه شده برای این طرح 54 میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این طرح با پوشش 30 خانوار برای بیش از 130 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بهره برداری از سامانه نوین آبیاری قیزیل سنبل جعفر آباد بیله سوار را در سطح 975 هکتار در هفته دولت یادآور شد و بیان کرد: برای اجرای این طرح نیز 360 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که با اجرای این طرح برای تعداد 190 نفر اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد و تعداد 40 خانوار از مزایای اجرای این طرح بهره مند خواهند شد.

اژدری با اشاره به بهره برداری از شبکه آبیاری پایاب سد پیله سحران تصریح کرد: حجم اجرای این پروژه یک هزار و 500 هکتار می باشد که با صرف اعتبار 900 میلیارد ریال و اشتغالزایی 300 نفر بهره برداری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 پروژه آب و خاک در هفته دولت در اردبیل به بهره برداری می رسد

5 پروژه آب و خاک در هفته دولت در اردبیل به بهره برداری می رسد