مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 12:552023-09-04حوادث

متقاضیان سهام عدالت مراقب باشند/ حسابتان این گونه خالی می شود! + جزییات


افراد فرصت طلب با انتشار تبلیغاتی نظیر «ثبت نام سهام عدالت»، «دریافت سهام عدالت» و «افزایش سهام عدالت» از شهروندان سوء استفاده و کلاهبرداری می کنند.

- جی پلاس ؛ رییس پلیس فتا تهران بزرگ به اعلام آغاز دوره جدید ثبت نام سهام عدالت در کشور اشاره کرد و نسبت به فرصت طلبی جدید شیادان مجازی در خصوص ارسال پیامک ثبت نام سهام عدالت و کلاهبرداری از متقاضیان این موضوع هشدار داد.

طبق گزارش ایرنا از پلیس تهران بزرگ، سرهنگ داوود معظمی گودرزی در تشریح این خبر گفت: افراد متقاضی ثبت نام باید توجه داشته باشند که در دام افراد سودجو و فرصت طلبی که از هر موضوعی برای کلاهبرداری و اقدامات مجرمانه استفاده می کنند، نیفتند.

وی با بیان اینکه افراد فرصت طلب با انتشار تبلیغاتی نظیر ثبت نام سهام عدالت ، دریافت سهام عدالت و افزایش سهام عدالت از شهروندان سوء استفاده و کلاهبرداری می کنند، افزود: این افراد معمولا تبلیغات خود را در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها و همچنین سایت های فاقد مجوز منتشر می کنند ، در ادامه نیز یا کاربران را به صفحات فیشینگ و برداشت غیرمجاز از حساب بانکیشان هدایت می کنند، یا اطلاعات هویتی آنان را دریافت کرده و از آن سوءاستفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان سهام عدالت مراقب باشند/ حسابتان این گونه خالی می شود! + جزییات

متقاضیان سهام عدالت مراقب باشند/ حسابتان این گونه خالی می شود! + جزییات