مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 15:502023-08-24اجتماعي

یزد قهرمان هندبال دانش آموزان دختر کشور شد


آیین اختتامیه سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور با حضور 23 استان در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آیین اختتامیه سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار بویراحمد، ، معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور در آیین اختتامیه سی و سومین مسابقات دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر که در یاسوج برگزار شد گفت: این مسابقه سی و سومین مسابقات ورزشی دختران بود مجموعا در پنج استان میزبان 7هزار دانش آموز بودیم که در 9 رشته برگزار شد.

  حسین بابویی گفت: در کهگیلویه و بویراحمد میزبان مسابقات هندبال دختران و پسران و طناب زنی دختران بودیم که در این مسابقات 26 استان با تعداد 2هزار نفر دانش آموز شرکت کردند .

رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور افزود: کمیته های استعدادیابی در این مسابقات مستقر بودند که استعدادها برتر را شناسایی و به تیم های ملی معرفی می کنند.

 مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین با تقدیر وتشکر از همه دستندرکاران سی سومین دوره مساب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد قهرمان هندبال دانش آموزان دختر کشور شد

یزد قهرمان هندبال دانش آموزان دختر کشور شد