مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 10:302023-09-01اقتصادي

مزایای الکترونیکی شدن گواهی های ولادت و فوت


رییس سازمان ثبت احوال کشور از الکترونیکی شدن گواهی های ولادت و فوت خبر داد و گفت: با بهره برداری از دریافت الکترونیکی گواهی ولادت و فوت، فرایند اعلام و ثبت رویدادهای حیاتی در نظام ثبت احوال به صورت کاملاً الکترونیکی خواهد بود.

- رییس سازمان ثبت احوال کشور از الکترونیکی شدن گواهی های ولادت و فوت خبر داد و گفت: با بهره برداری از دریافت الکترونیکی گواهی ولادت و فوت، فرایند اعلام و ثبت رویدادهای حیاتی در نظام ثبت احوال به صورت کاملاً الکترونیکی خواهد بود.

هاشم کارگر در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند الکترونیک شدن گواهی فوت و ولادت گفت: گسترش دولت الکترونیک و هویت دیجیتال مزایای متعددی در افزایش ضریب اطمینان از اطلاعات هویتی، ثبت بهنگام و پوشش کامل رویدادهای حیاتی را به دنبال داشته است.

در این راستا یکی از برنامه های سازمان ثبت احوال ایجاد بستر ثبت الکترونیک ولادت و فوت در سال 1402 است.

وی افزود: این مهم از طریق دریافت الکترونیکی گواهی ولادت و فوت به صورت مستقیم از بیمارستان و انتقال آن به ادارات ثبت احوال در حال عملیاتی شدن است.

رییس سازمان ثبت احوال کشور تاکید کرد: با بهره برداری از دریافت الکترونیکی گواهی ولادت و فوت، فرایند اعلام و ثبت رویدادهای حیاتی در نظام ثبت احوال به صورت کاملاً الکترونیکی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایای الکترونیکی شدن گواهی های ولادت و فوت

مزایای الکترونیکی شدن گواهی های ولادت و فوت