مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-06سياسي

دشمنان اسلام به دنبال سانسور حضور میلیونی مردم در اربعین هستند


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: دشمنان اسلام از حضور میلیونی مردم در اربعین انگشت به دهان ماندند و لذا به دنبال سانسور این حضور حماسی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حمید رفیعی ظهر چهار شنبه در مراسم جاماندگان اربعین حسینی که در امام زاده سید عباس بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: اربعین باعث شد دشمنان انگشت به دهان بمانند و ترس به جان آنها افتاده؛ به همین علت حضور میلیونی زائران را سانسور کرده تا بعد بین المللی پیدا نکند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: اگر می خواهیم به اوج معنویت برسیم باید خود را شبیه اصحاب ائمه کنیم؛ اصحابی که تسلیم محض امام معصوم بودند.

وی افزود: اصحاب اباعبدالله در مواجهه با دعوت امام به ایشان لبیک گفته و به اوج بندگی رسیدند.

حجت الاسلام رفیعی با اشاره به حضور تمامی اقشار در اربعین، گفت: معنای این حرکت آن است که حاضریم با همه وجود شبیه اصحاب باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: انقلاب و قیامی که توسط نبی مکرم اسلام بنا شد برای بقا نیازمند از جان گذشتگی و فداکاری دارد.

وی در ادامه با اشاره به تداوم حرکت انقلاب اسلامی علی رغم دشمنی های متعدد از روزهای نخست شکل گیری، افزود: در اوایل انقلاب رژیم بعث به پشتوانه ده ها کشور به تقابل با انقلاب آمد اما همگی شکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان اسلام به دنبال سانسور حضور میلیونی مردم در اربعین هستند

دشمنان اسلام به دنبال سانسور حضور میلیونی مردم در اربعین هستند