مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 14:202023-08-27اقتصادي

احداث کتابخانه «گلستان کتاب» به درخواست مردم در روستای توچغاز


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: کتابخانه گلستان کتاب به درخواست مردم و بر اساس اشتیاقی که آنها نشان دادند در روستای توچغاز شهرستان ملایر احداث شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی ظهر امروز در آیین افتتاح کتابخانه گلستان کتاب روستای توچغاز شهرستان ملایر که به مناسبت هفته دولت برگزار شد اظهار کرد: 19 درصد از کتابخانه های عمومی استان سهم شهرستان ملایر بوده و این شهرستان همپای کتابخانه های عمومی مرکز استان در حال توسعه و گسترش است.

وی با بیان اینکه کتابخانه عمومی گلستان کتاب روستایی توچغاز بر اساس درخواست و تقاضای مردم احداث شده است افزود: حضور موثر و متمادی خیرین در جریان راه اندازی این کتابخانه مشهود است به طوری که حدود 12 میلیارد ریال توسط آنها تأمین شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان تصریح کرد: مردم خواهان تعالی اندیشه، فکر و روح خود هستند، از همین رو دولت مردمی و قوی سیزدهم همراه و پا به پای مردم و در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به منظور تجلی  فرهنگ کتاب و کتابخوانی گام بر می دارد.

وی با بیان اینکه این کتابخانه با اعتبار نزدیک به 20 میلیارد ریال به بهره برداری رسید ادامه داد: 3 میلیارد ریال آن از محل اعتبارات تملک دارایی هزینه شده و 3 میلیارد ریال نیز برای تهیه منابع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث کتابخانه «گلستان کتاب» به درخواست مردم در روستای توچغاز

احداث کتابخانه «گلستان کتاب» به درخواست مردم در روستای توچغاز