مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 07:502023-08-29اقتصادي

بازرسی استاندارد از 140 قنادی در آذربایجان غربی


مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی گفت: از زمان اجرای طرح خالص فروشی تا به امروز، 140 قنادی و شیرینی فروشی در استان بازرسی شدند.

- وحید موسی پور با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا در گفت و گو با خبرنگاران، اجرای طرح پایش کمی فرآورده ها، طرح نرخ رشد کیفیت شاخص کالاها، طرح عیدانه، طرح بازرسی از مراکز خدماتی در طول سال، طرح خالص فروشی را از اقدامات استاندارد در دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: بنا به دستور رییس جمهور در آخرین جلسه هیات دولت در سال گذشته در خصوص مقابله با اجحاف و کم فروشی به ویژه در ایام تعطیلات نوروز و پیرو تاکیدات ریاست سازمان ملی استاندارد ایران مبنی بر خالص فروشی(عدم کم فروشی)، کارشناسان این اداره کل با حضور در مراکز عرضه شیرینی در سطح استان در ایام نوروز، اقدام به بازرسی و کنترل موارد مذکور کردند.

وی افزود: کارشناسان این اداره کل بر اساس استاندارد ملی، به طور مستمر در طول سال جعبه های مقوایی مورد استفاده در شیرینی جات از حیث کیفی و وزن جعبه ها را مورد پایش و نظارت قرار می دهند.

کلیه جعبه های مقوایی مورد استفاده در مراکز عرضه شیرینی باید دارای نشان استاندارد باشند مدیرکل استاندارد استان تصریح کرد: براساس استاندارد ملی، کلیه جعبه های مقوایی مورد استفاده در مراکز عرضه شیرینی باید دارای نشان استاندارد باشند که ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی استاندارد از 140 قنادی در آذربایجان غربی

بازرسی استاندارد از 140 قنادی در آذربایجان غربی