مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 10:562023-09-16بين الملل

وزیر دفاع: امکان مقابله با دزدی نفت کشورمان از سوی آمریکا را داریم


امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع گفت: اگر بخواهیم میزان مقابله به مثل با آمریکا را وسیع تر انجام دهیم، امکانش برای ما وجود دارد.

آمریکایی ها از این اقدامات خود دست بردارند و بیشتر از این خودشان را گرفتار نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه امکان مقابله با دزدی نفت کشورمان از سوی آمریکا را داریم، گفت: اگر بخواهیم میزان مقابله به مثل با آمریکا را وسیع تر انجام دهیم، امکانش برای ما وجود دارد.

امیر محمدرضا آشتیانی در گفت وگو با ایسنا در واکنش به سرقت نفت ایران و تخلیه آن توسط آمریکا، اظهار کرد: این اقدام یک دزدی توسط آمریکا است که به هیچ وجه این مساله در دنیا پذیرفته شده نیست.

اگر اتفاق این چنینی بیفتد ما حتما مقابله خواهیم کرد و می توانیم حتی اقدام خیلی وسیع تری کنیم ولی فعلا اقدام خود را به بحث هایی که دنبال می کنیم، محدود کرده ایم.

وی با بیان اینکه انتظار داریم آمریکایی ها از این اقدامات خود دست برداشته و بیشتر از این خودشان را گرفتار نکنند، افزود: ما جایی استقرار داریم که راهبردی و بسیار مهم است.

خطوط انتقال انرژی از این منطقه می گذرد و تسلط بر این خطوط هم با ماست بنابراین اگر بخواهیم میزان مقابله به مثل با آمریکا را وسیع تر انجام دهیم، امکانش برای ما وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع: امکان مقابله با دزدی نفت کشورمان از سوی آمریکا را داریم

وزیر دفاع: امکان مقابله با دزدی نفت کشورمان از سوی آمریکا را داریم