مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 19:452023-09-10اقتصادي

انجام بیش از 570 فقره نظارت بهداشتی بر مواکب مرزهای خوزستان


مدیرکل دامپزشکی خوزستان از انجام بیش از 570 فقره نظارت بهداشتی بر مواکب مستقر در مرزهای چذابه و شلمچه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر عسکری فرد ظهر امروز یکشنبه در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: به منظور افزایش و تشدید نظارت های بهداشتی بر فرآورده های خام دامی مصرفی مواکب، نظارت های بهداشتی دامپزشکی خوزستان با حضور 45 کارشناس بهداشتی به صورت 24 ساعته در مرزهای چذابه و شلمچه به مدت 18 روز انجام شد.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان با اشاره به اینکه بالغ بر 570 مورد بازدید و نظارت بهداشتی توسط کارشناسان دامپزشکی از مواکب انجام شده است، افزود: از ظرفیت های نظارتی بهداشتی دامپزشکی سایر شهرستان های استان برای ایام اربعین در پایانه شلمچه و چذابه استفاده شد.

ناصر عسکری فرد ادامه داد: از اهداف مهم اجرای این طرح، انجام نظارت به منظور جلوگیری از انتقال بیماری های مشترک میان انسان و دام از جمله بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو و تأمین سلامت و امنیت غذایی زائران اربعین حسینی بوده که در همین بازه زمانی انبارها و سردخانه های مواکب شناسایی و از سوی بازرسین بهداشتی دامپزشکی مورد رصد و پایش قرار گرفتند.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان بیان کرد: در راستای آموزش، آگاهی بخشی و ابلاغ ضوابط بهداشتی در مواکب و رعایت اصول قرنطینه امنیت زیستی در مرزهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 570 فقره نظارت بهداشتی بر مواکب مرزهای خوزستان

انجام بیش از 570 فقره نظارت بهداشتی بر مواکب مرزهای خوزستان