مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 15:352023-08-28حوادث

ماجرای یک اقدام به خودکشی در شیراز و نبود تشک نجات


ظهر یکشنبه پنجم شهریور، شیراز شاهد حادثه اقدام به خودکشی یک زن جوان بود؛ فارغ از لزوم پرداختن به این مبحث به عنوان یکی از آسیب های اجتماعی و تلاش برای کاستن از آمارها، - نوع مواجهه دستگاه های مختلف اعم از آتش نشانی، پلیس، بهزیستی و .

با این ماجرا، دست مایه این گزارش خبری شده است.

حادثه ظهر یکشنبه 5 شهریور شیراز، که همانند بسیاری از حوادث این چنینی، منجر به پوشش خبری گسترده ای نیز شد، اگرچه در نهایت به مصدومیت فرد حادثه دیده منجر شد اما نکاتی قابل تامل داشت که شاید مهمترین آنها، کمبود تجهیزات مورد نیاز آتش نشانی، لزوم تلاش برای ارتقاء فرهنگ شهروندی در چنین رخدادهایی، حضور موثر پلیس و البته حضور به موقع و مداخله تخصصی نیروهایی که عنوان اورژانس اجتماعی را یدک می کشند، بود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ظهر یکشنبه براساس اظهارات رییس سازمان آتش نشانی، یک دقیقه بعد از اعلام وقوع حادثه، خودروی حامل تنها تشک نجات این سازمان، از محلی با فاصله حدود 20 کیلومتری محل حادثه، حرکت می کند.

  عیدی پور که در یک فایل صوتی، توضیحاتی را پیرامون این حادثه در اختیار رسانه ها قرار داده، از یک سو مدعی ست که خودروی آتش نشانی بهترین مسیر را انتخاب کرده و از سوی دیگر ترافیک موجود را عامل تاخیر اعلام و توپ را به زمین فرهنگ شهروندی شوت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای یک اقدام به خودکشی در شیراز و نبود تشک نجات

ماجرای یک اقدام به خودکشی در شیراز و نبود تشک نجات