مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:052023-08-23اقتصادي

170 شرکت تعاونی در اردستان فعال است


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان گفت: بنابر فرمایشات رهبر انقلاب حدود 25 درصد اقتصاد کشور را باید تعاونی ها داشته باشند و در اردستان 170 شرکت تعاونی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید نقوی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در سال جاری به دلیل ایام اربعین حسینی، برنامه های هفته تعاون زودتر برگزار می شود و از یکم شهریور تا هفتم هفته تعاون نامگذاری شده که مصادف با هفته دولت نیز است.

وی افزود: تعداد اعضای تعاونی های شهرستان اردستان را به صورت دقیق احصا و بررسی کردیم و بر این اساس 10 درصد جمعیت شهرستان اردستان عضو شرکت های تعاونی است که این آمار نوید بخش اتفاقات خوب بوده و در اقتصاد شهرستان تأثیرگذار خواهد بود.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان تصریح کرد: بنابر فرمایشات رهبر انقلاب حدود 25 درصد اقتصاد کشور را باید تعاونی ها داشته باشند و در شهرستان اردستان 170 شرکت تعاونی وجود دارد همچنین برخی تعاونی های شهرستان متأسفانه مغفول مانده اند و در این راستا در حال تبدیل کردن تعاونی های راکد به تعاونی های فعال هستیم.

نقوی بیان کرد: از تعداد 170 شرکت تعاونی در شهرستان اردستان، حدود 61 درصد تعاونی ها فعال هستند، تعاونی های شهرستان در رسته های تولیدی، توزیعی و خدماتی است و بیشتر تعاونی های اردستان در زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

170 شرکت تعاونی در اردستان فعال است

170 شرکت تعاونی در اردستان فعال است