مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 10:452023-09-13سياسي

کانون وکلا معاضد دستگاه قضا و نهادی خود ارتزاق است


رییس کانون وکلای فارس و کهگیلویه و بویر احمد بر این نکته تاکید داشت که کانون وکلا نهاد معاضد دستگاه قضا و نهادی خود ارتزاق است و سالیانه وکلای فراوانی به جامعه معرفی می کند؛ - ایسنا/فارس رییس کانون وکلای فارس و کهگیلویه و بویر احمد بر این نکته تاکید داشت که کانون وکلا نهاد معاضد دستگاه قضا و نهادی خود ارتزاق است و سالیانه وکلای فراوانی به جامعه معرفی می کند؛ آیا شایسته است مورد تقدیر باشد یا اضمحلال؟ بهنام اکبری چهارشنبه 22 شهریور در یک کنفرانس خبری که در خصوص مصوبه اخیر مجلس و کمیسیون تلفیق ماده 4 برنامه توسعه هفتم کشور مبنی بر ارائه مجوز کسب و کار به حرفه وکالت از سوی وزارت اقتصاد، گفت: کانون وکلا شفاف ترین نهاد برای کشور است اما این مصوبه مجلس تیر خلاصی بر بدن کانون وکلاست و بر استقلال آن، اگر این ماده تصویب شود، پیامدهایی تحمیل خواهد شد.

او ادامه داد: کانون وکلا نهادی با قدمت 70 ساله است که در مدت فعالیت خود سراسر برکت، خیر و منشا اثر بوده است؛ اما این نهاد متاسفانه روز به روز از سوی دستگاه های نظارتی و قوه قضاییه با مصوباتی مواجه می شود که کیان آن به سویی می رود که چیزی از آن باقی نماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبری خاطرنشان کرد: اگر اندک نگرشی در سیر تاریخی این نهاد داشته باشیم، پس از تشکیل تصویب اصول تشکیلات عدلیه مقررات مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون وکلا معاضد دستگاه قضا و نهادی خود ارتزاق است

کانون وکلا معاضد دستگاه قضا و نهادی خود ارتزاق است