مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 15:152023-08-26اجتماعي

بهترین مشاوران برنامه ریز کنکور، خود دانش آموزان هستند


سید محمدموسوی دانش آموز آباده ای، موفق به کسب رتبه 10 کنکور سراسری 1402 در رشته تجربی شد و تابوی کسب رتبه های برتر کنکور در فارس را بعد از چند سال شکست.

- موسوی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه اگرچه خودم در مدرسه استعدادهای درخشان تحصیل کرده ام، خاطرنشان کرد: به خانواده ها توصیه می کنم به جای اصرار بر حضور فرزندان خود در مدارس خاص، پشتوانه آموزشی و علمی آنها را تقویت کنند.

او همچنین، به همسالان خود توصیه کرد در سال آخر حضور در مدرسه، بدون استرس، با آرامش کامل و در عین حال با اعتماد به نفس یک برنامه ریزی صحیح و منطقی داشته باشند تا بهترین نتیجه را کسب کنند.

موسوی با بیان اینکه از هیچ کلاس آموزشی کنکور استفاده نکرده ام و تنها در چند کلاس مجازی تست شرکت کردم، افزود: مشاور برنامه ریزی درسی کنکور بنده، خودم بودم.

او با بیان اینکه همانند همه دانش آموزان از کتاب های موجود در بازار استفاده کردم، اضافه کرد: ساعت مطالعه ام متغیر بود؛ مثلا در روزهای تابستان حدود 7 تا 8 ساعت مطالعه داشتم اما در دیگر ایام سال این میزان به 12 ساعت در روز هم افزایش پیدا کرد.

موسوی مجددا به دانش آموزان کنکوری سال آینده توصیه کرد که استرس نداشته باشند و از هم اینک برنامه اصولی و منطقی تنظیم کرده و به آن عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین مشاوران برنامه ریز کنکور، خود دانش آموزان هستند

بهترین مشاوران برنامه ریز کنکور، خود دانش آموزان هستند