مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 11:052023-09-20دانش

رییس جمهور ماده واحده اعطاء مجوز صدور مدارک حوزوی را ابلاغ کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی، ماده واحده «اعطاء مجوز صدور مدارک حوزوی و واگذاری آن به مدیریت های استانی و مراکز حوزوی به شورای عالی حوزه های علمیه» .

- رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی، ماده واحده اعطاء مجوز صدور مدارک حوزوی و واگذاری آن به مدیریت های استانی و مراکز حوزوی به شورای عالی حوزه های علمیه را ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی، ماده واحده اعطاء مجوز صدور مدارک حوزوی و واگذاری آن به مدیریت های استانی و مراکز حوزوی به شورای عالی حوزه های علمیه که در جلسه 885 مورخ 1402/05/10 شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است را برای اجرا ابلاغ کرد.

ماده واحده اعطاء مجوز صدور مدارک حوزوی و واگذاری آن به مدیریت های استانی و مراکز حوزوی به شورای عالی حوزه های علمیه به شرح ذیل است:شورای عالی حوزه های علمیهمرکز مدیریت حوزه های علمیهماده واحده اعطاء مجوز صدور مدارک حوزوی و واگذاری آن به مدیریت های استانی و مراکز حوزوی به شورای عالی حوزه های علمیه که در جلسه 885 مورخ 1402/05/10 شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس مصوبه جلسه 416 مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور ماده واحده اعطاء مجوز صدور مدارک حوزوی را ابلاغ کرد

رییس جمهور ماده واحده اعطاء مجوز صدور مدارک حوزوی را ابلاغ کرد