مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-11اجتماعي

ستاداجرایی استقبال ازمهروبازگشایی مدارس در گرگان آغاز به کار کرد


معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: طرح استقبال از بازگشایی مدارس به طور رسمی از امروز 20 شهریور در شهرداری گرگان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد سالاری از آغاز به کار ستاد اجرایی استقبال از مهر و بازگشایی مدارس گرگان خبر داد و اظهار کرد: در اجرای این طرح تمامی مدارس و محوطه اطراف آنها و همچنین مسیرهای منتهی به مدارس شهر گرگان شستشو، نظافت، پاکسازی می شود.

وی ادامه داد: جمع آوری ضایعات، خاک و نخاله محوطه بیرونی و درونی مدارس، خط کشی های ترافیکی اطراف مدارس، لکه گیری و آسفالت نوارهای حفاری، شستشو و رنگ آمیزی باکس های زباله از جمله اقدامات این طرح است.

به گفته سالاری، این طرح تا پایان شهریور در قالب اقدامات ستاد اجرایی استقبال از مهر و بازگشایی مدارس با فعالیت 6 گروه در سطح شهر گرگان فعال خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح از ظرفیت تمامی واحدهای مدیریت شهری شامل واحد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، سازمان حمل و نقل، بار و مسافر، معاونت زیربنایی حمل و نقل و ترافیک سازمان سیما منظر و فضای سبز، زیباسازی و حوزه معاون محیط زیست و خدمات شهری استفاده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاداجرایی استقبال ازمهروبازگشایی مدارس در گرگان آغاز به کار کرد

ستاداجرایی استقبال ازمهروبازگشایی مدارس در گرگان آغاز به کار کرد