مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-13پزشكي

ناباروری با هر علتی قابل درمان است


اگرچه داشتن ناباروری غیرقابل توضیح، گیج کننده و ناامیدکننده است، اما خوشبختانه حتی زمانی که علت ناباروری مشخص نیست، - ایسنا/خراسان جنوبی یک کارشناس ارشد مامایی گفت: اگرچه داشتن ناباروری غیرقابل توضیح، گیج کننده و ناامیدکننده است، اما خوشبختانه حتی زمانی که علت ناباروری مشخص نیست، درمان های مختلف باروری در نهایت می توانند منجر به بچه دار شدن زوجین شوند.

فرشته درایتی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: عوامل بسیاری مانند سن، مدت زمانی که ناباروری انجام شده و وضعیت کلی سلامت زوج روی درمان تاثیرگذار است.

در زنان ممکن است یک یا دو روش با هم به درمان نازایی کمک کنند.

وی بیان کرد: تلاش برای باردار شدن برای بسیاری از زوجین اتفاقی جذاب است.

با این وجود وقتی که ماه ها می گذرد و آزمایش های بارداری نتایج منفی را نشان می دهد، فرآیند جذاب تلاش برای باردار شدن می تواند به یک روند استرس زا و ناراحت کننده تبدیل شود چراکه زوجین معمولاً امید خود را از دست داده و فکر می کنند که نابارور هستند.

این ماما اظهار کرد: سؤال اینجاست که چه زمانی می توان گفت که یک زوج واقعا نابارور هستند؛ هنگامی که خانمی بدون هیچ گونه جلوگیری، 12 ماه به صورت منظم برای باردار شدن تلاش کند و بارداری رخ ندهد، می توان گفت که این زوج درگیر ناباروری هستند، البته این زمان برای ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناباروری با هر علتی قابل درمان است

ناباروری با هر علتی قابل درمان است