مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 12:552023-09-20حوادث

کشف 300 کیلوگرم گوشت و آلایش مرغ فاسد در سبزوار


رییس شبکه دامپزشکی سبزوار از کشف و ضبط 300 کیلوگرم گوشت و آلایش مرغ فاسد و تاریخ منقضی از یک واحد صنفی مرغ فروشی در سبزوار خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس شبکه دامپزشکی سبزوار از کشف و ضبط 300 کیلوگرم گوشت و آلایش مرغ فاسد و تاریخ منقضی از یک واحد صنفی مرغ فروشی در سبزوار خبر داد.

برات الله زیدآبادی چهارشنبه 29 شهریورماه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی گزارش های واصله مبنی بر عرضه مرغ تاریخ منقضی و فاسد در یک واحد صنفی مرغ فروشی در سبزوار، کارشناسان واحد نظارت شبکه دامپزشکی سبزوار به محل اعزام و پس از بازرسی های بهداشتی صورت گرفته،300 کیلوگرم گوشت و آلایش مرغ تاریخ منقضی و فاسد کشف کردند.

وی با بیان اینکه این میزان مرغ فاسد به دلیل عدم رعایت شرایط بهداشتی و غیرقابل مصرف بودن، ضبط و معدوم سازی شد، گفت: کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان سبزوار به طور مستمر از مراکز عرضه و توزیع فراورده های خام دامی، کشتارگاه، سردخانه ها، خودروهای حمل فراورده های منجمد و تازه در سطح شهر، بازدید و بررسی های لازم را به عمل می آورند.

رییس شبکه دامپزشکی سبزوار در همین خصوص از شهروندان خواست هنگام خرید فراورده های خام دامی به تاریخ تولید و انقضا درج شده روی محصولات، همچنین تأییدیه سازمان دامپزشکی توجه کنند و مشاهدات خود را از هرگونه تخلف احتمالی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 300 کیلوگرم گوشت و آلایش مرغ فاسد در سبزوار

کشف 300 کیلوگرم گوشت و آلایش مرغ فاسد در سبزوار