مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 18:302023-08-31اقتصادي

فعالان اقتصادی همدان خواهان آزادسازی نرخ ارز شدند


فعالان اقتصادی استان همدان در نشست تخصصی با وزیر اقتصاد خواهان آزادسازی نرخ ارز در کشور شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز نشست فعالان اقتصادی بخش دولتی و خصوصی استان همدان با حضور وزیر اقتصاد و دیگر مدیران اقتصادی کشوری و استانی برگزار شد  نائب رییس اتاق بازگانی استان همدان در این نشست با بیان اینکه همدلی زیادی در استان وجود دارد اما توامان باید اقدامات مهمی نیز انجام شود اظهار کرد: آزادسازی نرخ ارز در کشور بسیار مهم است و باید مورد توجه باشد چراکه حل مشکلات در گرو آزادسازی ارز است.

خزایی با اشاره به اینکه مشکلات موجود، پنج سال گمرک و واردات را تعطیل کرده است افزود: روستاهای نهاوند با وجود سراب ها آب ندارد و باید بودجه ای اختصاص یابد تا بهره برداری از آب سراب ها فراهم شود.

دیگر عضو اتاق بازرگانی استان همدان نیز در خصوص مشکلات حوزه امور مالیاتی اظهار کرد: برای توسعه هر کشوری باید مردم مطالبه گر باشند و حال شب گذشته مقام معظم رهبری نیز مطالبه گر بودند و این باعث دلگرمی است.

محمدرضا گلستانی با اشاره به مشکلات در حوزه صنعت گفت: مشکلات استان قابل حل است اما مشکلات و موانع کلان نگران کننده است به نحوی که یکی از نخستین مشکلات رکود عمیق بازار است که گریبان گیر واحدهای صنعتی شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان اقتصادی همدان خواهان آزادسازی نرخ ارز شدند

فعالان اقتصادی همدان خواهان آزادسازی نرخ ارز شدند