مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 22:252023-08-31اقتصادي

حمایت همه جانبه از طرح های صنعتی گلستان/ تضمین اشتغال 261 نفر


مدیر بانک صنعت و معدن گلستان با بیان اینکه این بانک برای اجرای طرح های سرمایه گذاری در استان حمایت تسهیلاتی همه جانبه از سرمایه گذاران دارد، - ایسنا/گلستان مدیر بانک صنعت و معدن گلستان با بیان اینکه این بانک برای اجرای طرح های سرمایه گذاری در استان حمایت تسهیلاتی همه جانبه از سرمایه گذاران دارد، افزود: تسهیلات پرداختی از پنج محل رونق تولید، تسهیلات شرکت های دانش بنیان، تبصره 18، ازدواج و فرزندآوری و سایر منابع است.

علیرضا محبی عصر امروز پنج شنبه 9 شهریور ماه 1402 در گفت وگو با ایسنا به تشریح عملکرد بانک صنعت و معدن استان گلستان طی دو سال استقرار دولت مردمی و انقلابی سیزدهم پرداخت و اظهار کرد: پس از روی کار آمدن دولت دکتر ابراهیم رییسی 16 هزار و 69 میلیارد ریال تسهیلات توسط این بانک به متقاضیان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه این رقم در مدت مشابه دو سال قبل از استقرار دولت 7 هزار و 135 میلیارد ریال بوده که رشد 125 درصدی را نشان می دهد، ادامه داد: تسهیلات پرداختی از محل رونق تولید، شرکت های دانش بنیان، تبصره 18، ازدواج و فرزندآوری و سایر منابع از قبیل داخلی، صندوق توسعه ملی، وجوه و غیره بوده است.

مدیر بانک صنعت ومعدن گلستان از رشد بی سابقه اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری از رقم 50 میلیارد ریال در دو سال پایانی دولت قبل به 290 میلیارد ریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت همه جانبه از طرح های صنعتی گلستان/ تضمین اشتغال 261 نفر

حمایت همه جانبه از طرح های صنعتی گلستان/ تضمین اشتغال 261 نفر