مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 16:202023-09-18سياسي

کوه ضدانقلاب باز هم موش زایید!


دشمنان ملت ایران با وجود سرمایه گذاری گسترده برای ایجاد اغتشاش در سالگرد آغاز اغتشاشات سال گذشته، به دو دلیل مهم از جمله «فقدان ظرفیت، انسجام درونی و اعتبار» و همچنین «عدم وجود زمینه اجتماعی در داخل کشور»، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز نوشت: شنبه 25 شهریورماه 1402 به عنوان روزی که اتاق فکرهای ضدایرانیِ غربی-صهیونیستی و جریان های ضدانقلاب، آن را نقطه آغازی برای بازتولید اغتشاش و ناامنی در کشور انتخاب کرده بودند، آرام تر از بسیاری از روزهای عادی در سراسر کشور سپری شد تا شکستی دیگر برای دشمنان ملت ایران در صفحات تاریخ ثبت شود.

   این شکست در حالی رقم خورد که دستِ کم طی چهار ماه گذشته، تمام امکانات و ظرفیت های میدانی، رسانه ای، اطلاعاتی، سیاسی و مالی به خدمت گرفته شده بود تا به هر شکل ممکن کشور را به ناامنی و مسائلی از جنس آنچه سال گذشته رقم خورد، دچار کند.

قابل توجه اینکه؛ سناریوی طراحی شده برای این روزها، البته تفاوت هایی از حیث اجرا و شیوه عمل عناصر میدانی با سال گذشته داشت و قرار بود به مراتب خشن تر و با تمرکز بر گرفتن تلفات انسانی بیشتر رقم بخورد.

حجم کشفیاتی که نیروهای اطلاعاتی-امنیتی و انتظامی ظرف این چند ماه و حتی همین روز گذشته داشتند، به روشنی این گزاره را تقویت می کند که دشمنان ملت ایران چه خواب شومی برای جان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوه ضدانقلاب باز هم موش زایید!

کوه ضدانقلاب باز هم موش زایید!