مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 00:052023-08-30سياسي

آب پایدار مهمترین اولویت شهرستان بروجن است


نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت دارترین موضوع در شهرستان بروجن مسئله آب پایدار است چرا که لازمه حرکت در مسیر توسعه به خودکفایی در بحث آب پایدار بستگی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام امیرقلی جعفری شامگاه چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه این استان گفت: حدود 43 درصد صنعت استان یعنی 2 واحد بزرگ فولاد سفید دشت و ورق خوردو، بزرگ ترین صنایع نساجی استان و دیگر واحدهای صنعتی در شهرستان بروجن قرار دارد ولی چرخه بعضی از صنایع هنوز کامل نشده است.

وی با اعلام مخالفت نسبت به ایجاد صنایع آب بر در استان، افزود: اما باید صنایعی که در شهرستان وجود دارند را تقویت کنیم و زنجیره تولید نهایی آن در شهرستان را تکمیل کنیم، اما از آنجا که صنعت بدون آب مفهومی ندارد در این حوزه هنوز دارای ضعف و کمبود هستیم.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امسال واحد فولادسازی سفیددشت که 97 درصد پیشرفت دارد، افتتاح می شود و می تواند فولاد اسفنجی را تبدیل به شمش کند.

جعفری همچنین با اشاره به پتروشیمی بروجن تصریح کرد: از آنجا 17 سال است از مجوز این پتروشیمی که خوراک آن اتیلن است، می گذرد و حدود 200 هکتار زمین برای احداث آن مشخص شده ولی به دلیل مشکلاتی از قبیل اجرا نشدن خط اتیلن برای آن، همچنین آب بر بودن زیاد این ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب پایدار مهمترین اولویت شهرستان بروجن است

آب پایدار مهمترین اولویت شهرستان بروجن است