مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 11:102023-09-01سياسي

دولت باید زیر دوخم مشکلات اساسی برود/داشتن مناسبات با کشورهای متخاصم منعی ندارد


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام معتقد است نمی توان نه در ارزیابی عملکرد دولت سیزدهم و نه هیچ دولت دیگری تنها به دو طیف «سیاه و سفید» محدود شد و تأکید می کند اقدامات هیئت وزیران سیدابراهیم رییسی در طول دو سال گذشته در بخش های مختلف هم به نتایجی منجرشده که دولت .

- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام معتقد است نمی توان نه در ارزیابی عملکرد دولت سیزدهم و نه هیچ دولت دیگری تنها به دو طیف سیاه و سفید محدود شد و تأکید می کند اقدامات هیئت وزیران سیدابراهیم رییسی در طول دو سال گذشته در بخش های مختلف هم به نتایجی منجرشده که دولت های قبلی از دستیابی به آن ها محروم بودند و هم با مسائل و مشکلاتی روبه روست که می تواند آثار اجتماعی - اقتصادی نامطلوبی برجای بگذارد و پیشنهاد می کند دولت برای رفع این موانع برنامه ریزی دقیق تر و عملی تری داشته باشد.

می توان سیاستمداران تاریخ جمهوری اسلامی را به دسته ها و رسته های متعددی تقسیم و آنان را از نظرگاه هایی مختلفی همچون حضور در مناصب گوناگون سیاسی از یکدیگر تفکیک کرد.

در طیف یادشده از یک سو با رکوردارانی مواجهیم که تجربه حضور در سمت مدیرکل، معاونت، وزارت، وکالت، ریاست و - در دوران بازنشستگی – مشاوره را در کارنامه دارند و از سوی دیگر با جمع کوچکی روبه رو می شویم که در عهده دارشدن مسئولیت ها صرفاٌ به یکی دو مورد رض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت باید زیر دوخم مشکلات اساسی برود/داشتن مناسبات با کشورهای متخاصم منعی ندارد

دولت باید زیر دوخم مشکلات اساسی برود/داشتن مناسبات با کشورهای متخاصم منعی ندارد