مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:502023-08-25اجتماعي

تردد روان وسایل نقلیه در استان ایلام


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت راهور، سردار سیدتیمور حسینی جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: در حال حاضر تردد وسایل نقلیه در استان ایلام به ویژه شهر مهران پرحجم، - سردار حسینی گفت: الحمدالله با تمهیدات اندیشیده شده و آماده سازی زیر ساخت های لازم در بحث ورود و خروج زوار مبنی بر افزایش گیت ها، با توجه به حضور چشمگیر زائران در حال حاضر تردد در مرز به صورت روان انجام می گیرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت راهور، سردار سیدتیمور حسینی جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: در حال حاضر تردد وسایل نقلیه در استان ایلام به ویژه شهر مهران پرحجم، ولی روان است و تاکنون هیچگونه مشکل و گره ترافیکی نداشته ایم.

جانشین رییس پلیس راهور فراجا گفت: الحمدالله با تمهیدات اندیشیده شده و آماده سازی زیر ساخت های لازم در بحث ورود و خروج زوار مبنی بر افزایش گیت ها، با توجه به حضور چشمگیر زائران در حال حاضر تردد در مرز به صورت روان انجام می گیرد.

سردار حسینی در خصوص توصیه های ترافیکی افزود: اولین و مهم ترین نکته برای سفر ایمن داشتن آمادگی ذهنی کاربران جاده ای برای سفر است و رانندگان وسایل نقلیه شخصی و عمومی، باید برنامه ریزی لازم برای سفری ایمن را داشته باشند، همچنین لازم است ضمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد روان وسایل نقلیه در استان ایلام

تردد روان وسایل نقلیه در استان ایلام