مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:352023-08-25سياسي

خلاف های فردی عمومیت داده نشود/ هدف دشمن سلب اعتماد مردم از نظام


امام جمعه موقت سمنان بابیان اینکه خلاف های فردی نباید به عموم مردم و شهرستان نسبت داده شود، گفت: این همان هدف دشمن یعنی سلب اعتماد مردمی از نظام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلا امام این شهر ضمن بیان اینکه القای ناامیدی و ناکارآمد جلوه دادن نظام از برنامه های که دشمن در لیست اقدامات خود قرار داده است، ابراز داشت: نقد و انتقاد سازنده باید در جامعه باشد و معتقدیم باید کم کاری برخی مدیران و مسئولان را بر سرشان فریاد کرد.

وی ضمن بیان اینکه انتقاد به جا حتی در مواردی نفع عموم را نیز به دنبال دارد، افزود: در این بین باید مراقب بود که در زمین دشمن و برای استکبار بازی نکنیم و به تعبیری گل به خودی نزنیم.

خطیب موقت سمنان ضمن بیان اینکه خلاف فردی نباید به عموم مردم نسبت داده شود، ابراز داشت: این همان فرصتی که دشمن به دنبالش است تا با مانور دادم روی این مسئله بتواند به اهداف شوم خود یعنی القا ناامیدی دست یابد.

مهدوی نژاد ضمن بیان اینکه دشمن در جنگ رسانه می کوشد تا نظام را ناکارآمد جلوه دهد، تصریح کرد: عمومیت دادن خلاف های فردی به کل یک جامعه نه تنها مشکلی را حل نخواهد کرد بلکه به سو استفاده دشمنان نیز می انجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاف های فردی عمومیت داده نشود/ هدف دشمن سلب اعتماد مردم از نظام

خلاف های فردی عمومیت داده نشود/ هدف دشمن سلب اعتماد مردم از نظام