مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 17:552023-09-10فناوري

سامانه شهرداری الکترونیک منجر به شفافیت فعالیت ها می شود


سامانه شهرداری الکترونیک ضمن شفاف سازی نقش موثری در کاهش مراجعات حضوری شهروندان بویژه برای پاسخ به استعلامات دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان مسلم مخفی عصر امروز در دیدار با برخی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیر عامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری همدان با قدردانی از ایجاد سامانه شهرداری الکترونیک اظهار کرد: این سامانه باعث افزایش سرعت و دقت در ارایه خدمت به مردم و کاهش اتلاف وقت آنها و جلوگیری از بسیاری از خطاهای احتمالی شده است.

وی سامانه شهرداری الکترونیک همدان را زیرساختی مفید و کارامد دانست و افزود: ارایه خدمات شهرداری از این درگاه ضمن شفاف سازی و کوتاه کردن فرایندها نقش موثری در کاهش مراجعات حضوری شهروندان بویژه برای پاسخ به استعلامات دارد.

فرماندار همدان خواستار تکمیل خدمات قابل ارایه از طریق این درگاه غیر حضوری و اطلاع رسانی مناسب مزیت های این سامانه به مردم شد و تصریح کرد: قطعا با انجام امور شهرداری از طریق سامانه الکترونیک شاهد افزایش رضایتمندی مردم خواهیم بود.

وی یادآور شد: سامانه الکترونیک شهرداری همدان ضمن جلوگیری از اعمال سلیقه شخصی، دلال بازی و سایر موارد امکان رصد و نظارت دقیق تر را برای مدیریت شهری فراهم می کند تا بتواند مشکلات و خلاهای موجود را برطرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه شهرداری الکترونیک منجر به شفافیت فعالیت ها می شود

سامانه شهرداری الکترونیک منجر به شفافیت فعالیت ها می شود