مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 15:102023-09-03سياسي

پروژه های راه سازی پیش از فصل بارندگی تعیین تکلیف شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به نزدیک شدن فصل سرما و بارندگی، تعیین تکلیف پروژه های راه سازی استان را مورد تأکید قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدکمال الدین میرجعفریان بعدازظهر امروز در نشست کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی راه های استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به ضرورت آشنایی با فرهنگ و رفتارهای رانندگی، مشارکت رسانه ها در خصوص فرهنگ سازی رفتار رانندگی در جاده ها ضروری است.

وی افزود: در این راستا لازم است کمیته ای برای تولید محتوای آموزشی در خصوص رفتارهای رانندگی تشکیل و آموزش های لازم را برای انعکاس در رسانه ها ارائه دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به نزدیک شدن فصل سرما و بارندگی، تعیین تکلیف پروژه های راه سازی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: اصلاح تقاطع ها، پوشش تلفن همراه، روشنایی و اصلاح اختلاف سطح و شیب ها باید مد نظر قرار گرفته و انجام شود.

میرجعفریان با تأکید بر اقدامات پیش گیرانه و آگاهی بخش در جاده ها برای کاهش تصادفات، تصریح کرد: نصب تابلوهای راهنما در مسیر پروژه های راه سازی، بررسی نوع تصادفات در محورهای مختلف و اطلاع رسانی در مسیر به رانندگان، از جمله اقدامات دارای اهمیت در پیش گیری از تصادفات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های راه سازی پیش از فصل بارندگی تعیین تکلیف شود

پروژه های راه سازی پیش از فصل بارندگی تعیین تکلیف شود