مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 01:152023-08-27سياسي

13 یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی برگزار شد


معاون آموزش وپرورش لرستان با اشاره به برگزاری 13 یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی در این استان، از تربیت چهارهزار حافظ قرآن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین رسولی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سال تحصیلی گذشته به دنبال رویکردهای مبتکرانه و خلاقانه در مدیریت ادارات حوزه معاونت پرورشی و تشکل های دانش آموزی بودیم و در گام نخست سعی شد از نیروهای توانمند، خلاق، انقلابی، جهادی و جوان در معاونت پرورشی و فرهنگی استفاده شود و سپس با ایجاد کارگروه های مختلفی نظیر کارگروه فرهنگی هنری، کارگروه نماز، شورای تربیتی استان و… از متخصصین و افراد باتجربه هر حوزه جهت حضور در این شوراها دعوت به عمل آمد.

تربیت 4 هزار حافظ قرآن وی مهم ترین برنامه اداره قرآن، عترت و نماز را تربیت حافظان قرآن کریم دانست و افزود: امسال چهارهزار حافظ کلام وحی در استان لرستان تربیت کردیم و البته در سایر حوزه ها نظیر طرح های مصباح الهدی، نورچشمی، جمع خوانی و محافل قرآن کریم اتفاقات درخشانی رخ داد و نمود آن را در مسابقات قرآن، عترت و نماز مشاهده کردیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش لرستان با اشاره به تجهیز کانون های تربیتی، درخشش دانش آموزان استان لرستان در مسابقات مختلف را بی سابقه دانست و تأکید کرد: در هر مسابقه در مناسبت ها و جشنواره های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی برگزار شد

13 یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی برگزار شد