مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 17:552023-08-28پزشكي

تبدیل وضعیت استخدامی پزشکان تامین اجتماعی


معاون درمان سازمان تامین اجتماعی : در سال گذشته 853 هزار نفر در مراکز درمانی ملکی این سازمان بستری شدند و 470 هزار عمل جراحی در بیمارستان های سازمان تأمین اجتماعی انجام شد و 140 میلیون مراجعه سرپایی نیز ثبت شد.

- در بخش درمان غیر مستقیم (مراکز طرف قرارداد) نیز با 53 هزار پزشک و مرکز درمانی طرف قرارداد هستیم که بیمه شدگان در مراجعه به آنها فقط فرانشیز پرداخت می کنند.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد که در ماه های اخیر با اخذ مصوبه از هیئت مدیره و همکاری معاونت های توسعه مدیریت و مالی، تبدیل وضعیت استخدامی پزشکان انجام شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی اسلامی با بیان اینکه پزشکان قوه محرکه نظام سلامت و درمان کشور هستند، گفت: حفظ و نگهداشت پزشکان مسئله مهمی است، مدیرعامل سازمان هم در خصوص ماندگاری پزشکان در مراکز درمانی ملکی تأکید ویژه ای دارند و در ماه های اخیر موفق شدیم با اخذ مصوبه از هیئت مدیره و همکاری معاونت های توسعه مدیریت و مالی تبدیل وضعیت استخدامی پزشکان را انجام دهیم.

  وی ادامه داد: همچنین موفق شدیم برای اولین بار در تاریخ این سازمان نظام پرداخت پزشکان را اصلاح کنیم.

هر میزان فاصله تعرفه ها در بخش درمان تأمین اجتماعی با تعرفه های مورد عمل در دیگر مراکز درمانی کاهش یابد قطعاً در کیفیت خدمات درمانی این سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل وضعیت استخدامی پزشکان تامین اجتماعی

تبدیل وضعیت استخدامی پزشکان تامین اجتماعی