مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 12:402023-09-09اجتماعي

نذری برای زیستگاه های حیات وحش شهرستان طبس


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طبس از اهدای یک هزار متر لوله پلی اتیلن و یک عدد تانکر 500 لیتری ذخیره آب توسط یکی از دوستداران حیات وحش به این اداره خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طبس از اهدای یک هزار متر لوله پلی اتیلن و یک عدد تانکر 500 لیتری ذخیره آب توسط یکی از دوستداران حیات وحش به این اداره خبر داد.

مرتضی تقی زاده، امروز شنبه 18 شهریور به رسانه های گروهی گفت: گرمی شدید هوا و خشکسالی های پیاپی ، بسیاری از چشمه ها و منابع آبی زیستگاههای حیات وحش را با تهدید جدی دچار کرده، به طوری که برخی از چشمه ها ، آب شرب کافی برای حیات وحش منطقه نداشته و همین امر باعث می شود گونه های حیات وحش برای رفع تشنگی بیش از حد به قنوات روستاها و منابع آبی نزدیک شوند.

وی افزود: دراین وانفسا جدای از اینکه برخی افراد سودجو به فکر شکار این مخلوقات خداوندی هستند ولی عده ای طبیعت دوست و دوستدار حیات وحش هستند که با نذر خود به حمایت و حفاظت از این انفال خدادادی می پردازند، به به همین منظور یکی از افراد دوستدار محیط زیست برای حمایت از حیات وحش نذر کرده و اقدام به اهدای یک هزار متر لوله و یک عدد تانکر 500 لیتری جهت ذخیره آب برای وحوش در مناطق شهرستان طبس کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذری برای زیستگاه های حیات وحش شهرستان طبس

نذری برای زیستگاه های حیات وحش شهرستان طبس