مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 08:452023-08-30اجتماعي

همه زائران پاکستانی به کربلا مشرف شده اند


مشکلات تردد بعضی زائران پاکستانی در مرز چذابه حل شده و همه آنها به زیارت عتبات عالیات مشرف شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر حسینی محراب شامگاه سه شنبه در جلسه بررسی روند تردد و جابجایی زائران از پایانه های مرزی که در حاشیه بازدید وزیر زاه و شهرسازی از پایانه مرزی چذابه برگزار شد، اظهار کرد: تمام اقداماتی که انجام شده برای آن است که همه هموطنان، مهمانان شبه قاره، از کشور افغانستان و سایر کشورها بتوانند به راحتی به زیارت امام حسین (ع) بروند.

وی افزود: تلاش وزیر راه و شهرسازی بر این بود که زیرساخت های جاده های منتهی به مرز و سایر جاده ها به گونه ای شکل بگیرد که مردم بتوانند به راحتی از آن استفاده بکنند.

حسینی محراب بیان کرد: آزادمردان دشت آزادگان دریادلانی هستند و فضیلت هایی دارند که این روزها در سفره هایشان شاهد آن هستیم.

وی تصریح کرد: زائران اباعبدالله الحسین تاکنون سهل و روان رفته اند و موقع بازگشت هم این گونه خواهد بود؛ تاکنون در این سوی مرز هیچ مشکل خاصی نبوده به جز دو حادثه کوچک که تلفات نداشته است.

استاندار خوزستان ادامه داد: تنها در خصوص اتباع مسئله وجود داشته که با کمک همه مسئولان از جمله وزارت خارجه، وزیر کشور، مسئول ستاد اربعین، مرزبانی، اطلاعات فراجا و دیگر دستگاه ها حرکت زائران پاکستانی که بعضاً مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه زائران پاکستانی به کربلا مشرف شده اند

همه زائران پاکستانی به کربلا مشرف شده اند