مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 14:352023-08-30سياسي

هفته دولت هفته خدمتگزاری به مردم است


هفته دولت که هفته خدمتگزاری به مردم است قدردان زحمات مسئولان استان هستیم.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: هفته دولت که هفته خدمتگزاری به مردم است قدردان زحمات مسئولان استان هستیم.

حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی امروز هشتم شهریورماه در مراسم گرامیداشت هفته دولت در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر بدون ریا، تظاهر و وسوسه های هیجان انگیز خدمت کردند و برخواسته از قشر ضعفا بودند که ارتباط با روحانیت، ایشان را در مقام بالایی نگه داشت.

وی با بیان اینکه 17 هزار شهید ترور و بیش از 200 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است، بیان کرد: نظام اسلامی جانبازاران بسیاری داشته تا به این نقطه رسیده پس از این نیز پیوند ملت با شهدا موجب خنثی شدن نقشه های دشمن خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان اضافه کرد: ملت، با جانفشانی شهدا مستحکم تر به راه خود ادامه خواهد داد و طول عمر با برکت انقلاب اسلامی ثابت کرده مناسبت های مختلف، موجب همدلی مردم شده است.

شاهرخی با بیان اینکه مدت خدمتگزاری محدود است و باید برای مردم صادقانه تلاش کرد، گفت: در چند دهه گذشته انقلاب اسلامی چهره های مختلفی وجود دارد که مردم با شنیدن نام آنان خشنود می شوند چراکه زحمات صادقانه ای را متحمل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دولت هفته خدمتگزاری به مردم است

هفته دولت هفته خدمتگزاری به مردم است