مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 15:502023-08-26اقتصادي

300 حلقه چاه آب در مازندران بهسازی شده است


مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: طی دو سال گذشته 300 حلقه چاه آب با ظرفیت دو هزار لیتر در ثانیه در استان بهسازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهزاد برارزاده بعدازظهر شنبه در حاشیه اجرای طرح های آب و فاضلاب استان طی سخنانی با گرامیداشت هفته دولت به عملکرد دو ساله شرکت اشاره و خاطرنشان کرد: اصلاح و توسعه هزار کیلومتر شبکه و خطوط آبرسانی ،300 کیلومتر اجرای خطوط انتقال، حفر 30 حلقه چاه و بهسازی 300 حلقه چاه دیگر با افزایش ظرفیت 2 هزار لیتر در ثانیه و اجرای طرح فاضلاب در 18 شهر استان فقط بخش کوچکی از عملکرد شرکت طی دو سال اخیر است که در راستای اهداف دولت خدمتگزار سیزدهم صورت گرفت.

وی در ادامه سخنانش در خصوص دو طرح آب و فاضلاب شهر بابلسر اظهار داشت: عملیات اجرایی تکمیل و افزایش ظرفیت مدول اول طرح تصفیه خانه فاضلاب شهر بابلسر با اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیارد ریال با هدف حفاظت از منابع آب زیرزمینی، محیط زیست و اکوسیستم دریای خزر شروع شده که پس از بهره برداری 64 هزار نفر از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

وی گفت: در همین راستا طرح خط انتقال آبرسانی بابلسر به بهنمیر نیز با 72 میلیارد ریال اعتبار و عملیاتی شامل اجرای 4800 متر خط انتقال و 4 باب حوضچه با بهره مندی 15 هزار نفر جمعیت آغاز شده که تلاش می کنیم به زودی به مرحله بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 حلقه چاه آب در مازندران بهسازی شده است

300 حلقه چاه آب در مازندران بهسازی شده است