مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 10:562023-09-16فناوري

مهم ترین ویژگی های وای فای 6


نسل ششم وای فای از جمله تکنولوژی های جدید در حوزه اینترنت است که در یک تعریف ساده می تواند اتصال و انتقال داده به طور همزمان بین چندین دستگاه را فراهم کند و این کار سبب افزایش سرعت و کیفیت همه کاربران در محیطی یکسان خواهد شد.

- جی پلاس، زمانی دسترسی به اینترنت خانگی به شدت وابسته به اتصال های سیمی بود و تنها یک رایانه می توانست در یک زمان آنلاین شود یا تنها دانلود یک ترک Mp3 یک ساعت به طول می انجامید و بقیه نمی توانستند هم زمان از خط تلفن هم استفاده کنند.

وای فای 6 Wi-Fi 6 نسل بعدی تکنولوژی Wi-Fi است که همچنان همان کار قبلی یعنی اتصال دستگاه های مختلف به اینترنت را انجام می دهد اما تفاوت آن اضافه شدن فناوری های جدید برای اتصال سریع تر، بهینه تر و با کارآیی بیشتر است.

توسعه این فناوری که هم زمان با 5G شکل گرفته است، باعث گسترش سنسورهای اینترنت اشیاء و همچنین تجربه های بیشتر در زمینه واقعیت افزوده می شود.

ایسنا نوشت؛ یکی از مهم ترین تغییرات وای فای 6 سیستم نام گذاری جدید است؛ استفاده از یک توالی ساده از اعداد، ردیابی استانداردها و اطمینان از تنظیمات سازگار را امکان پذیر می سازد و عبارت تخصصی تر برای وای فای 6، 802.

11 ax است.

سرعت وای فای 6 چقدر است؟ پاسخ سریع این سوال می شود 9.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین ویژگی های وای فای 6

مهم ترین ویژگی های وای فای 6