مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 07:552023-08-24اجتماعي

200 کلاس درس به فضای آموزشی استان اصفهان اضافه می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، گفت: امسال 50 مدرسه در قالب 200 کلاس در هفته دولت افتتاح می شود که به مدار استفاده شهروندان و دانش آموزان اضافه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش با تبریک کسب رتبه های برتر آزمون سراسری توسط دانش آموزان اصفهانی، اظهار داشت: امسال 4 رتبه نفر از دانش آموزان استان رتبه های برتر کشور نظیر رتبه های اول و پنجم علوم تجربی، رتبه دوم زبان و چهارم گروه هنر به نام شهر شهیدان، اصفهان تعلق گرفت.

وی ادامه داد: رتبه های دورقمی زیادی را داریم که نشان از حرکت علمی ویژه است که در استان اصفهان آغاز کرده ایم و در حال پیشروی هستیم.

ابراهیمی بیان کرد: تأثیر معدل 40 درصدی امسال و 50 درصدی سال آینده و 60 درصدی پس از آن، ما را به عدالت آموزشی نزدیک می کند که اثرات خود را در کنکور هم نشان داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: دانش آموزان از ابتدای سال تحصیلی توجه ویژه به متون درسی خود داشته باشند که اصل سؤالات امتحانی و کنکور از کتاب های مصوب وزارت آموزش و پرورش خواهد بود که محور قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: اجلاس سراسری مدیران آموزش سراسر کشور را به صورت ترکیبی، حضوری در مراکز استان ها و مجازی با کشور، داشتیم که هم اندیشی و هم افزایی خوبی صورت گرفت که ده محور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 کلاس درس به فضای آموزشی استان اصفهان اضافه می شود

200 کلاس درس به فضای آموزشی استان اصفهان اضافه می شود