مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-02اجتماعي

رشد 41 درصدی اعزام زائرین اربعین حسینی با اتوبوس از خراسان رضوی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: تاکنون 1238 دستگاه ناوگان اتوبوسی به مرزهای مهران خسروی شلمچه و چذابه اعزام شدند که رشد 41 درصدی از مبدا مشهد را نشان میدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جعفر شهامت اظهار کرد: تا تاریخ دهم شهریور ماه جاری برابر با پانزدهم ماه صفر، 1238 دستگاه ناوگان اتوبوسی از خراسان رضوی به مرزهای مهران خسروی شلمچه و چذابه اعزام شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 41 درصدی از مبدا مشهد مقدس و 25 درصدی از استان را نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی افزود: تاکنون 42583 نفر زائر اربعین حسینی به مقصد مرزهای غربی کشور با ناوگان اتوبوس اعزام شدند که 20 درصد این زائران به مرزهای شلمچه و چذابه عمدتاً اتباع کشور افغانستان و پاکستان بوده اند.

وی بیان کرد: روند بازگشت زائرین عزیز از پایانه مرزی شهید سپهبد سلیمانی مهران آغاز شده و 12 نفر نیروی ناظر و 70 نفر راننده پایه یک راهداری در پایانه برکت استان ایلام جهت تسهیل و کمک به بازگشت زائرین عزیز مستقر شده اند.

شهامت تسریع در روند اعزام زائرین عزیز افغانستانی طی روزهای آتی و اعزام ناوگان حتی به صورت خالی جهت برگشت را مهمترین اولویت جهت تسهیل بازگشت زائرین عزیز ذکر کرد و از همکاری بیش از 600 دستگاه اتوبوس و یکهزار و دویست راننده ناوگان عمومی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 41 درصدی اعزام زائرین اربعین حسینی با اتوبوس از خراسان رضوی

رشد 41 درصدی اعزام زائرین اربعین حسینی با اتوبوس از خراسان رضوی