مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 13:052023-08-23سياسي

اقتدار ایران نتیجه تبعیت عمارهای زمان از مالک اشتر دوران است


فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد با بیان این که حوادث عاشورا نتیجه بازگشت به عقب جامعه است، گفت: اقتدار ایران نتیجه تبعیت عمارهای زمان از مالک اشتر دوران در جنگ شناختی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سردار حسین زارع کمالی شب گذشته در دومین یادواره شهدای رسانه استان که با حضور مسئولان ارشد استان و جمعی از اصحاب رسانه و خانواده شهدای خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: اگر الگوگیری از قیام امام حسین(ع) نبود، انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید و امروز وظیفه ما به عنوان عماران ولایت، یاری مالک اشتر زمان است چرا که مالک اشتر تا زمان یاری عمارها پیروز میدان خواهد بود.

وی با اشاره به اقتدار نظامی کشورمان که اخیراً شاهد برخی جلوه های آن در تنگه هرمز بودیم، افزود: این اقتدار تا زمانی برقرار است که عمارهای زمان در جنگ شناختی امروز، مالک اشتر دوران را یاری کنند.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد  یکی از مهمترین دلایل بروز حوادث عاشورا را خالی شدن جامعه از حق و حقیقت و بازگشت به عقب جامعه از خطوط ترسیم شده توسط پیام اکرم(ص) پس از 60 سال ذکر کرد و گفت: اگر امروز نیز خوب عمل نکرده و جهاد تبیین نکنیم، همه محورهایی که امام راحل(ره) برای جامعه اسلامی طراحی کرده و بیش از 270 هزار شهید برای آن تقدیم شد، به عقب بازخواهد گشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار ایران نتیجه تبعیت عمارهای زمان از مالک اشتر دوران است

اقتدار ایران نتیجه تبعیت عمارهای زمان از مالک اشتر دوران است