مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 08:202023-09-01اجتماعي

تردد زائران اربعین بدون توقف از مرز خسروی


نماینده ستاد اربعین کشور در مرز خسروی گفت: سرعت رفت و آمد زائران اربعین حسینی در مرز خسروی بهتر از دیگر مرزهای کشور بوده که سبب رضایتمندی زائران شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی شمشیری نماینده ستاد اربعین کشور در مرز خسروی در جمع خبرنگاران در خصوص مرز خسروی، اظهار کرد: امسال مرز خسروی، با تلاش های صادقانه مسؤولان 24 ساعته شد و زائران دیگر توقف شبانه در این پایانه مرزی ندارند.

وی با اشاره به فراهم شدن زیرساخت های مناسب در مرز خسروی، گفت: پارکینگ هایی با ظرفیت بیش از 70 هزار خودرو، فعالیت های فرهنگی و رسانه ای، برپایی موکب هایی برای اسکان و پذیرایی از جمله امکانات فراهم شده در این مرز است.

نماینده ستاد اربعین کشور در مرز خسروی با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای سرعت عبور و مرور زوار از مرز، خاطرنشان کرد: مرز خسروی در مقایسه با دیگر مرزها، حداقل توقف را داشتند و همین سبب رضایتمندی زائران شده است.

شمشیری با اشاره به سایبان های مجهز به مه پاش و سیستم خنک کننده، خاطرنشان کرد: با تلاش های صورت گرفته، زیرساخت هایی که در گذشته نبود، امسال در مرز خسروی آماده شده است.

پایان پیام/پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد زائران اربعین بدون توقف از مرز خسروی

تردد زائران اربعین بدون توقف از مرز خسروی