مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 22:552023-08-29سياسي

تربیت نیروی انسانی متناسب با ظرفیت اشتغال هرمزگان نبوده است


تربیت نیروی انسانی متناسب با ظرفیت اشتغال هرمزگان نبوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در دیدار کارکنان معاونت توسعه مدیریت استانداری هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، با اشاره به لزوم وجود نگاه متوازن در حوزه توسعه مدیریت، اظهار کرد: دولت سیزدهم در شرایط مالی نامطلوبی کشور را از دولت قبل تحویل گرفت و همین امر باعث شد که در سال اول دولت کشور با چالش هایی روبرو شود.

وی افزود: دولت برای حل مسائل و چالش های مالی نیازمند تحرک و فعالیت بسیار زیادی بود که حضور فعالانه در سطح جهان و انجام برخی از اصلاحات در سطح مختلف تصمیم گیری باعث بهبود شرایط شد و ان شاءالله در سال های آینده، اقدامات دولت در شاخص های اقتصادی خود را نشان خواهد داد.

امام جمعه بندرعباس، با ذکر این نکته که تربیت نیروی انسانی متناسب با ظرفیت اشتغال هرمزگان نبوده است، تصریح کرد: باید با تقویت ارتباط میان دانشگاه ها و صنایع مستقر در هرمزگان به سمت تربیت نیروی انسانی ماهر و ماندگار حرکت کرد.

حجت الاسلام عبادی زاده ابراز کرد: دانشگاه ها باید بتوانند نیروی انسانی متناسب با نیاز صنایع تربیت کند و صنایع نیز باید نیازهای مهارتی خود را به دانشگاه ها ارائه کند تا در سال های آینده بخش عمده ای از مشکل اشتغال هرمزگان برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت نیروی انسانی متناسب با ظرفیت اشتغال هرمزگان نبوده است

تربیت نیروی انسانی متناسب با ظرفیت اشتغال هرمزگان نبوده است